3 timmars sömn

2011-11-23 / 10:09:57 

Idag känns det verkligen att man lever efter ynka 3 timmars sömn !


Inatt ville Oliver verkligen inte sova, tror det kan vara öronen som spökar på stackarn.

För det första så hade jag svårt att somna igår kväll, det kliade en massa i halsen, riktigt pain !
Och till slut när man väl somnat så vaknar Oliver efter en timme, och sen vaknade han efter en timme igen.
Så man hann ju knappt somna om där i mellan.
Och efter sista vakna tiden så ville han inte somna om, så då var han vaken i hela två timmar !
*suck*
Och när det hade gått en och en halv timme så var jag sååååå trött och älsklingen vaknade ju till efter allt bökande i sängen.
Och vad gör han, jo trotts att han ska upp och jobba tidigt så tar
han ändå över och börjar vagga Oliver till sömns.
Min underbara, du är bäst <3

Sen när väl Oliver somnat så var det bara att gå upp två timmar
efter igen för att fixa frulle till dom stora barnen.

Nu känner man sig som en zombie, känner mig helt tom i huvudet
och jag vet inte vad jag går på just nu för att hålla mig vaken.
Och sängen här bredvid lockar som fan nu när ändå dom stora barnen är på dagis och minstingen sover.

Men om en timme så ska jag vara hos läkaren så det är ingen ide att ens tänka tanken...





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback