Vecka 20

2011-03-21 / 09:41:46 

Där inne växer en liten människa, ett litet barn, ett barn skapat av mig och en annan person,
 ett litet mirakel som
sedan ska komma ut ifrån min kropp !! Lika fascinerande varje gång..
Ut ska iaf en litet barn komma som vi ska lära känna, och den oss,
 och resan dit med ett mirakel växande där inne kommer att vara både förväntansfull med många tankar..
Är dt en pojke elr flicka? Hur kommer den att se ut? osv, 
dt återstår att se och dt är nånting vi alla i familjen ser framemot <3

 


Nu är vi iaf inne i vecka 20, alltså halvvägs i graviditeten. Och en liten kula har man ju allt fått :D
Barnen väntar spänt på sitt lilla syskon och dt är faktist helt underbart att få höra deras söta kommentarer om lilla magen..

'Madeleine - Mamma din mage har blivit lite större nu ju, vad söt den är mamma, dt är en lillesyster där inne - dt vet jag mamma, bebisen ska växa och bli stor i din mage innan den kommer ut, osv är några av dom söta kommentarerna som jag ofta får höra.

Gabriel - pussa bebisen (och så drar han upp tröjan och klappar och pussar magen), bebisen sover där inne måste vara tysta,  sen är dt inte så mkt mer som G brukar påpeka om magen men här spelar ju åldern in jätte mkt också'.

Men dom är allt goa iaf och trotts allt syskonbråk som är på en extrem nivå just nu så ger dom en dom här små lyckorusen i mellan åt också <3







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback