Tiden har stannat för en stund..

2011-03-17 / 12:04:49 

Ibland så stannar tiden och man andas och ser sig omkring, dt kan handla om 1 minut, 2 minuter men inte längre än så.. Men i just dessa stunder så får man alltid en smak av lyckorus och man tar verkligen in vad som finns och kretsar kring ens liv.. På dessa få minuter så känns dt som man verkligen har ALLT här i världen och man känner sig så mäktig och världens lyckligaste !

Jag har kommit fram till att dt är all kärlek, närhet och ömhet som kretsar kring ens liv som får en att känna sig som den mäktigaste när man väl tar tiden och tar in allt dt fina runt omkring..

Dom här få minuterna betyder så otroligt mkt mitt i allt vardags- stress, och det är dessa få minuter som får en att ta dom här nya stegen framåt fast att man kanske är tröttare än tröttast och bara vill säcka ihop..

Denna värdefulla tid tackar jag varje dag min familj, mina barn, sambo och vänner för.. Det är deras närhet och energi man känner under dessa få minuter, tack <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorse vart dt ett besök på bibloteket innan vi gick till dagis, för är det nånting som mina barn gillar så är dt böcker !! :) Så nu ska här läsas !!





Men först plugg för min del innan älsklingarna kommer hem..





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback