Smygstartat..

2011-03-15 / 10:23:30 

Är inne i vecka 19 nu och på fredag går vi in i vecka 20, fort går dt !!
Varför använder jag mig utav ordet vi när jag skriver. Jo för att jag väntar ju inte dt här barnet själv så då känns dt bättre också att använda ordet vi :)

Men iaf så känner man bebisens rörelser mer och mer och tydligtare för varje dag som går, underbar känsla ! <3
Nu kan man också känna bebisen utan på magen också. Första sparken som jag kände med handen var för en och en halv vecka sen ungefär. Och Donny fick lyckan också att få känna en liten sparkt men sen har dt varit lugt ett tag fram tills nu, nu kan man i princip känna sparkarna hela tiden med handen :D

Magbilder kommer..

Vad har vi smygstartat med då. Jo med att kika runt lite på saker som ska inhandlas till bebisen sen. Känns lite tidigt att handla sakerna nu men att kolla runt och prova vagnar är aldrig för tidigt !!

Snart flyttar vi ju också och att börja inreda alla rummen, barnrum ect. ska bli super roligt. Längtar verkligen !!




Här är vagnen som vi funderar på att införskaffa oss sen. Men problemet med just denna modell är att dt är en nyhet från Emmaljunga, endast 300 exemplar har gjorts av den.
Så i princip först till kvarn !

Vad är dt som är så speciellt med denna vagn då. Egentligen inget märkvärdigt för funktionsmässigt så är dt precis som resten av denna chassins modeller, utan dt är mer små detaljerna som gjorde den så super fin !

Dt syns dock inte på bilden men den är designad i små blommiga mönster på hela liggdelen och jag föll för den direkt !! :P






Och här har vi sängen och ett tillhörande skötbord också i serien Leksvik från IKEA, verkar helt okej faktist !!






Nej nu får dt vara nog med titt på barnprylar och åter till pluggandet :P





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback