Frosseri..

2011-03-18 / 10:21:42 
Nu börjar frosseriet ta sin plats.. Men dt är inte sug efter så mkt godis, elr är dt i godisvägen så är dt oftast nappar elr bilar, och chips är ingen höjdare heller nu för tiden..
Utan vad jag mest är sugen på så är det frukter, juicer, glass med smak av jordgubb, ramlösa och igår fick jag ett jäkla sug efter citron !! Hallå citron?? Dt som är så surt hahaha

Och får jag inte dt jag blir sugen på, om affären hunnit stänga elr andra hinder så blir jag grinig, bokstavlingen skit grinig !! Dt är bara och fråga min sambo om dt hahaha

MEN illamåendet får jag tråkigt nog fortfarande handskas med.. Fast nu är dt bara på mornarna och ibland på kvällarna.. Så man får ju passa på och frossa i sig en massa på dagarna då istället !! :)


Nu är dt avokado med skagenröra som frossas för fullt !!










Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback