Säng & skötbord, check !

2011-06-07 / 12:41:35 

 



Då har vi vart och köpt sängen och skötbordet, så nu är dt bara små sakerna kvar.
Och jag kan inte mer än att säga, vad jag läääääängtar nu !! 
När vi skruvade upp sängen och skötbordet så kom ju självklart den här längtan efter bebisen, längtan efter att få börja använda sakerna som man köpt <3

Barnen längtar också och går med den här eviga väntan i sig..
M säger ofta att hon vill att bebisen ska komma nu och talar gärna om för okända folk som hon stöter på ute, att mamma har en bebis i magen, och hon är så stolt över dt ! G säger att han ska pussa och krama bebisen försiktigt när den kommer.. mina söta små troll <3


Nu ska jag förbereda inför ikväll då vi ska på avslutningsfest på dagis, barnen ska sjunga och vi ska grilla där.. Dt blir nog mysigt i dt här härliga vädret också ! :)







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback