Pojke elr flicka ?!

2011-06-08 / 10:25:24 

 

 
Vad tror NI ?!

*Hjärtljuden ligger mellan 138 - 158
*Bebis ligger långt ner i magen
*Är sugen på mkt sötsaker, glass och frukt
*Har inte kräks en massa, men mått sjukt illa och gör dt fortfarande
*Har mkt halsbränna på kvällarna
*Har inte svullnat ett dugg heller, med vätska i kroppen
*Har snabbare hårväxt och fetare hy än vanligt också

Vet att dt är svårt att kunna avgöra kön beroende på dessa saker men dt brukar vara en hjälp på traven till vad folk brukar tro, så gissa på nu ! :)

Jag kan säga att den här graviditeten har varken varit lik när jag väntade Madeleine elr Gabriel, och jag har också drömt att dt varit en flicka men också en pojke några ggr.. lite lurigt :P





Kommentarer
Johanna

Jag tror att det är en pojke! :)

2011-06-08  /  10:44:08 
Kelly

Jag tror oxå på en pojke:P

2011-06-08  /  10:49:11 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback