new person

2011-06-10 / 10:07:34 
Jag har fortfarande inte riktigt lärt känna denna nya lilla personen som man blivit. 
Om dom delade ut priser till den grinigaste, tröttaste och tråkigaste person - mamma - flickvän, så borde jag få en just nu.

Vart tog den glada, positiva och pigga personen vägen?! She's gone !! Hon har förvandlats till ett argt, trött monster istället..

Stackars dessa små oskyldiga människor som drabbats och kommer att drabbas av detta monster..
Borde man låsa in sig elr gå och lägga sig i ide tills man blivit normal igen, elr ska man fortsätta kampen med att försöka handskas med den nya jag?!

När man nu är medveten om allt detta, varför lyckas man ändå inte styra över sig själv?!

Dessa jävla hormoner kommer jag aldrig att bli vän med !!








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback