Förebygga bristningar ?

2011-06-15 / 10:28:29 

Min älskling kom hem med denna produkt till mig igår..



Dt är en Havandeskapsolja som ska förebygga hudbristningar under graviditeten.

Älsklingen är rädd att jag ska få bristningar haha nedå, dt är jag som suttit o gnällt om att jag inte vill ha nå bristningar under den här graviditeten. (Fick så många när jag väntade Gabriel)

Har aldrig testat den här förut så dt blir något nytt o spännande o se om den funkar !
Många som testat den säger att den funkat för dom, så vi får se :)

Är man intresserad av den så finns den o köpa på Life butiker, o kostar 209:-






Kommentarer
Sara - mamma till Emelinda och Birk

Den oljan är skön, men sen om den funkar är en annan fråga. Jag smorde in min mage, bröst och även mellangården med oljan, i förebyggande syfte. På magen fick jag inte mycket bristningar, det är bara dom från Emelinda som är på magen, så ja funkar den då? Men att smörja in mellangården var skönt, just för att mjuka upp området inför förlossningen och för att förhindra så att man inte spricker så väldans mycket. Lycka till med insmörjningen =)

2011-06-16  /  09:29:11  /  http://lillafamiljenl.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback