<3

2011-06-14 / 12:25:09 
Skulle lägga mig en stund o vila pga sömnbrist, men vad händer istället, jo mitt lilla huvud börjar så klart gå i andra banor o vill inte alls fokusera på sin vila..
Nu har man legat ett tag med tankar i huvudet..
o inte vilka tankar som helst, utan dt är tankar som ger dt här lilla ruset av lycka, tankar som får mig glad, tankar som fick mig att sätta mig här o börja skriva lite, dela med mig helt enkelt ! :)

O vad är dt jag tänker på då?!

Jo dt var faktist min underbara sambo/pojkvän som kom upp i mina tankar..
Dt räcker med att lilla bebisen rör sig i magen, så kommer tankar upp om min underbara sambo.

Dt är ju våran lilla bebis, ett barn skapat av han o mig, ett litet bevis på kärleken för varandra, o dt gör mig så lycklig, bara tankarna !

Jag är verkligen glad över att ha träffat denna underbara person, o jag är verkligen glad över att ha han i mitt liv.
På bara ett år så har han gett mig så mkt, funnits o hjälp mig med saker, som faktist gör att jag sitter här idag. Han har gett mig o barnen ett helt annat liv, ett helt annat spår att gå på.
O jag är verkligen evigt tacksam över ha träffat honom, o jag kan inte mer än att säga att jag måste vara lyckligt lottad !

Allt vi gör tillsammans, allt vi gjort tillsammans, bara tiden med varandra är som en rels, som att dt fanns en bok skriven om hur allting ska gå till för oss. Dt är som en saga, nästan för bra för att vara sant.
Jag kan inget mer än att njuta, o sluta ögonen o bara le, o hoppas på att detta varar för evigt..

Ännu en pusselbit är lagt i mitt liv o jag älskar verkligen denna underbara person.. <3








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback