mår illa !!!

2011-01-18 / 11:41:48 

Jag tänker vara lite självömkande nu och klaga på mitt jävla illamående !!!
Det känns som jag inte orkar en dag till, som att jag när som helst kommer att ge upp denna resa... av ren frusteration... :/

Då är det illa !!!



Jag har gått och plågats av denna illamående i över 2 månader nu..
Provat det receptfria läkemedlet som ej funkat och har nu fått ett annat läkemedel mot illamåendet från läkaren men vad faaaaan dom funkar ju inte heller !!!

Jag försöker uppmuntras om att det snart borde vara över men mitt i all dimma av illamående så är det svårt att tänka positivt iaf när det gått så långt tid också..

Jag vill kunna äta igen..
Jag vill slippa känna denna tomhet i magen som samtidigt fylls ut med illamåendet..
Jag vill få tillbaka mitt sug efter maten igen..
Och sist men inte minst.. jag vill bli glad och possitiv igen..

Detta illamående gör mig så less, iriiterad och trött !!


Så, nu har jag självömkat färdigt så tack och hej för mig så länge..
Nästa gång kommer jag med nått possitivt istället :)







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback