a long time ago..

2011-01-17 / 13:47:14 
Ja nu var dt ett tag sen jag bloggade. Hänt nått?! Jajeman dt har dt!! Mkt saker har hänt sen dess..

Vi har iaf haft ett bra slut på 2010 och en bra början på 2011, men bortsett då från att jag inte varit på tiptop!
Men dt har ju sin lilla anledning och vi har ju börjat gå ut med vad som hänt... och aa dom som inte vet ännu då så är jag GRAVID!!

Dt har verkligen varit blandade känslor angående detta och dt har varit ett riktigt riktigt svårt beslut med tanke på att jag och Donny inte varit tillsammans så länge och sen har jag ju redan 2 barn!!
Aaa ni förstår nog men vi har iaf kommit fram till att behålla barnet och dt känns faktist bra!! <3

Barnen verkar tycka att dt ska bli riktigt kul faktist och klappar mig ofta på magen och säger att bebisen ska komma nu <3

Så nu kan man inte mer än att bara längta och dt ska bli som dom andra två gångerna - en spännande resa!!
Och går allting som dt ska så blir man 3 barnsmamma i slutet av juli.. 3 BARNSMAMMA!!!
SHIT, bra jobbat Anna heh.. Och efter detta barn så blir dt nog att sterelisera sig hah *skämtosido*


Åter till pluggandet och mer update. snart...











Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback