6 dagar kvar..

2011-01-20 / 11:43:45 

Dt slog mig faktist nu precis att dt är ju bara 6 dagar kvar tills vi åker till underbara Sharm El Sheik !!
Resenerverna börjar bli spända heh !! :D

Men lite jobbigt kommer dt bli att lämna små trollen hemma för jag hade gärna velat ha med dom men som planerat så tänkte vi ta en liten resa bara jag och Donny tillsammans nu. Och så nästa år så blir det en resa tillsammans allihopa istället <3

Då åker man till nått ställe där barnen kommer att tycka är kul och uppskatta också.
Och eftersom vi åker utan barn så blir dt ju så klart bara en vecka som vi blir borta, och dt känns helt lagom dt !! Men jag hade gärna velat vara borta lite lite längre från dena kyla men då vill jag gärna ha med mig barnen isf :)

Men men dt ska nog gå bra, barnen kommer så klart att ha dt bra hos sin pappa under tiden !!


Hotellet som vi kommer att bo på..
Nästan fem stjärnigt ;)



Sharm El Sheik..



Och med tanke på deras berömda snorkel vatten
så kommer vi ju självklart att snorkla lite också..




Dt kommer att bli en spännande, rolig och självklart romantiskt resa
tillsammans med älsklingen <3

Vi är ute efter upplevelser och roligheter ihop också och
inte bara romantik och avkoppling..
Så därför har vi ju valt en destination med både avkoppling och upplevelser
för att vi ska få lite av allt möjligt på resan :D


Så... here we come !!!







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback