Tankeställare..

2011-02-15 / 14:37:33 
När jag var och tittade på Fias lilla bebis igår så slog tanken mig när jag satt och höll den lilla bebisen i famnen, att hur kunde jag ha tanken tidigare att vilja göra abort.. Att ta bort det lilla livet som finns i min mage..

Jag såg faktist ingen anledning längre till varför jag ville ta bort det. Utan mina tankar strömmades bara med möjligheter..... och gör det fortfarande..

Jag har aldrig heller brytt mig vad omgivningen tycker och tänker utan jag brukar alltid köra mitt race (så länge jag vet att det jag gör är bra och inte tar till skada).
Men i situationen då jag tvekade och ville avbryta graviditeten så tänkte jag bara på vad omgivningen skulle tycka och tänka när det gällde tex. att jag och Donny inte varit tillsammans så länge.. Men varför styras av dessa omdömmen..

Allt annat är ju bra och att låta sig avbryta en graviditet för att jag och Donny inte varit tillsammans så länge låter bara konstigt nu i mina öron. Så jag är verkligen glad över beslutet jag tog elr rättare sagt som vi tog.

Nu är det bara en evig längtan framöver <3


 

Gårdagens mat som bestog av kycklingfilé fylld med kryddad vitlöksost som var inlindad i bacon, med Italiensk pasta och sallad och rosépepparsås. MUMS säger jag bara !!

Jag har ju fått tillbaka lite av matlusten och mår inte lika illa längre - HUR UNDERBART SOM HELST !!!
Så nu känns matlagningarna lite roligare igen.

Eftersom det var alla hjärtans dag så vart det en liten hjärtbakelse till efterrätt toppad med grädde och geléhjärtan och den var uppskattad av barnen så klart :)

Annars så tycker jag att alla hjärtans dag är lite överskattad så det enda som kanske kan vara lite mysigt är att man lägger ner lite extra tid på maten för annars så känns det faktist som vilken dag som helst.
För mys i soffan med någon bra film och något gott att gotta på tycker jag att vi gör nästan hela tiden här hemma och på tal om kärlek så är det det i hemmet alltid ändå så!! :D




Sen är ju alltid rosor roligt att få, speciellt rosa :D








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback