Tyst ett tag..

2011-12-18 / 20:25:49 

Nu har det varit tyst här ett tag..
Var snart en vecka sen man va in här och skrev något.

Först åkte jag på en sväng av magsjuka (tror jag) elr så hade jag bara ätit nått tokigt.
Eftersom det var bara jag som vart dålig, plus att jag inte kände mig sjuk på det sättet.
Inga äckliga kräkor, utan annat äckligt, men nog om det för nu är jag frisk igen! :)

Sen har jag haft så mkt annat för mig,
så tiden har helt enkelt inte funnits till för att sitta här en massa.

Kommer med lite update senare,
för nu ska jag ut i det slaskiga och ta en promenad upp till Willys.
Och helt ensam faktist!
Fast det kan va skönt det också ibland :)

Lillen har precis ätit och somnat i sin säng.
Så han får stanna hemma med pappsen så länge.
Och han brukar faktist somna vid den här tiden på kvällen (mellan åtta och nio).
Så strax efter att dom stora barnen somnar (vid halv åtta tiden) så somnar Oliver,
och det är en alldeles lagom tid och bra rutin tycker jag :D

Nej nu MÅSTE jag gå innan affären stänger!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback