Tomten kommer tidigt i år..

2011-12-21 / 10:47:47 


.. och han kommer redan imorgon! :)

Eftersom barnen åker till sin pappa på fredag, för i år ska dom tillbringa julen tillsammans med honom.
Så tänkte vi ha en liten mini julafton imorgon innan dom åker.
Och barnen är helt omedvetna om att tomten kommer redan imorgon
 hihi det kommer att bli kul <3

Igår handlade jag också dom sista julklapparna,
så idag ska vi baka och stor städa lägenheten.
Får se bara hur mkt jag hinner med nu under dagen bara
eftersom jag har alla barnen hemma.
Tar mkt tid bara det, att ta hand om 3 små barn.

Egentligen skulle barnen gå på dagis tills idag,
men jag tog ledigt nu för dom istället.
Det går ju så jäkla mkt magsjuka just nu!
Och kan vi undvika att få den nu innan julen så gör vi gärna det :)

Vi hörs snart igen!






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback