Lucia firande

2011-12-13 / 10:43:57 

Imorse var vi på lite lucia firande på barnens förskola.
Fast det var bara sessans avdelning som lussade nu på morgonen,
men halv tre idag så är det Gabriels avdelning som ska lussa.

Så jag får vara med och titta på två små lucia tåg idag, myyyys <3

(Glömde kameran hemma, och bilderna som knäpptes med mobilen
vart inte världens bästa heller, så vi hoppar dom idag)

Igår så började vi o julstöka lite i köket också..

Fast vi hann bara med lussebullarna.
Och trotts min extrema trötthet (Oliver är inte den bästa på att sova just nu)
så ger jag mig ändå på o bakar för fullt med dom, hmmm
fast det är bara enbart för barnens skull.
Dom tycker ju att det är roligt, och visst tycker jag också det.
Fast när man är så jäkla trött hela tiden
så är det inte roligt på det sättet faktist..

Så jag tror vi stannar vid lussebullarna och pepparkakorna.
Fast om jag skulle få sova hyffsat någon natt här så
kanske jag ger mig på och bakar nå julgodis med dom också ;)

Trevlig lucia allihopa

<3





Kommentarer
Smulan (sjubarnsmamma)

Tack för ditt besök hos mig och tack för din kommentar. Jag lämnade ett svar i samma inlägg. Vilken mysig blogg du har. En mycket fin header :-D

Ha en fin dag!

2011-12-13  /  11:30:42  /  http://www.sjubarnsmamma.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback