Hemma igen

2011-12-26 / 09:41:20 

Nu är vi hemma igen.
Vi kom hem igår kväll och jag kan inge mer än att säga att det har varit en underbar helg!
Och jag hoppas att alla andra också haft det.

För dom som inte vet så åkte vi upp till min mormor och morfar i Ramsjö, ca 5 mill norr om Ljusdal.
Och ca 30 mil här ifrån, så det tog ju sin lilla tid att åka upp dit.
Men det var det värt!
Min mamma och hennes familj åkte också upp dit, så det var fullt hus! :)

Det var också MKT snö var det där uppe, och hela 14 minus var det på julafton.
Me andra ord en riktig vinter!

Kommer med en liten bild bomb från helgen sen.

Nu ska vi snart iväg här och kika lite på rean.
Fast oftast så brukar det bara vara skit som dom rear ut,
men det är alltig roligt att kolla lite :D

Vi hörs!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback