Glada barn

2011-12-07 / 10:14:30 

Morgonen startade bra med glada barn (alltså inge trotts elr bråk!!!) <3
Idag kunde också lilla Oliver vara med när vi käkade frukost..

Jag tror han gillar stolen skarpt!
För när jag la ner han i babygymmet efter en liten stund,
(jag la inte ner han för att han var missnöjd över att sitta i stolen, utan jag tänkte på hans lilla rygg,
att han kanske ville vila den en liten stund)
Men OJ så missnöjd han vart över att ligga i babygymmet.
Jag provade babysittern också, men NEJ den ville han inte sitta i heller.
Men så provade jag att sätta ner han i stolen igen, och vad händer?
Jo han blir tyst på en gång :P

Tror det är för att han får vara högt uppe och han är med i allting som sker runt om kring 
på ett helt annat sätt.
Han gillar ju verkligen att sitta i bärselen,
och där är det väl samma sak.

Och vad händer och sker idag då?
Jo det är nämligen julklapps inhandling som står på schemat :)








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback