Framsteg

2011-12-30 / 13:22:56 

Jag har ju glömt att tala om att Oliver kan ju sitta själv nu!

Han är ju nybörjare så det är ju bara några sekunder som han sitter,
men det är ändå otroliga framsteg för min 4,5 månaders bebis.
Elr 4 månader och 3 veckor är han snart <3

Jag upptäckte det i onsdags.
Det började med att han låg på mage i babygymmet,
och jag ser hur han trycker upp rumpan med knäna och tar sig några cm framåt.
(Han ville komma åt en leksak som han inte nådde)
Och lill killen kan ju ta sig framåt!!!!
Så inom kort så ålar han elr kryper alltså! :P

Och efter den upptäckten så skulle jag kolla om han också kunde sitta själv.
Och vad gör ungen, jo han sitter ju!!!!

Duktig han är,
och det är ju riktigt underbart att se dom göra framsteg <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback