'Shopaholic'

2011-08-28 / 09:39:09 
Skulle jag ha några tusen lappar i handen när jag kliver in i en barnbutik/klädesbutik för barn så skulle jag absolut inte ha svårt för att lyckas spendera dom.. för är det nånting som jag gillar, och verkligen gillar så är det att handla barnkläder. Men inte vilka barnkläder som helst, utan just dom här babykläderna.. för dom är ju så smååå och sööööta :)

Nu låter det säkert som ett litet beroende när jag uttrycker mig som att jag 'verkligen gillar' det, men så långt har det inte gått än haha.

Senaste inhandlingen som gjordes när vi tog våran lilla tripp till Sthlm igår..

   

Lite saker som säkert kommer att komma till användning till hösten/vintern.

Lite nervös var jag när vi tog bilen till Sthlm ifall lilleman skulle vakna och vilja äta. För det är ju lite svårt att stanna på vägen elr ta upp dom medans man kör, vilket kan vara lite stressande om man har en liten baby som skriker efter mat.. Men som ni ser så gick det bra..



Dom stora busarna är ju hos sin pappa, så det var ju rätt så lugnt som sagt :)
Det vart också en tripp till IKEA vid Kungens kurva, och jag kan bara säga att det tar nog ett tag innan jag besöker IKEA igen haha, och som ni alla vet så lyckas man alltid komma ut där ifrån med små saker..

Sen avslutades kvällen med ett trevligt och mysigt besök på en kina restaurang mitt i Sthlm city tillsammans med Olivers farmor, farfar och farbor. Tack för en trevlig dag/kväll <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback