Pussebitarna på plats..

2011-08-12 / 17:20:19 

Dagen började med återbesök på akademiska, och allt gick super bra !
Oliver är en frisk och välmående liten grabb och det värmer verkligen i hjärtat. All den oron som man haft under hela graviditeten är helt borta ! Så nu är bara att fortsätta resan med den nya familjemedlemmen och njuta vidare <3

Oliver hade också bara gått ner 50 gram, så vågen visade 3880 gram, och det är ju också super bra ! :D


Sen kom mina andra små älsklingar hem idag (dom har ju varit hos sin pappa sen i måndags) så det var ju inge snack om att man har saknat dom !!
Så nu kan vi äntlingen mysa allihopa, för det har jag verkligen sett framemot <3



Tre vackra små barn, friska och pigga.
Och en underbar sambo.
- Det kan faktist inte bli bättre nu.
Det är en obeskrivlig lycka,
och en känsla som får mig att känna mig mäktig,
mäktig för att ha fått gåvan att älska dessa personer.
Nu är pusselbitarna på plats..
 *LYCKA*





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback