Blodsband

2011-08-24 / 13:38:20 


Det finns inget starkare band..
Barnen är så stolta över sin lillebror och det gör mig också stolt :D

Än så länge så går allting bra..
Amningen rullar på och Oliver sover bra på nätterna, allt från tre till sex timmar åt gången. Mer kan man ju inte begära när dom är så här små.
Var inställd på två timmars intervall eftersom min andra lilla gosse hade dessa sovtider,
så man känner sig nästan lite borskämd som får sova relativt bra.

Hoppas det håller i sig bara ! :)

Oliver har bara blivit lite kinkig i magen..
Men vi ska prova sempers magdroppar nu i ett par dagar så får vi se om det hjälper den lilla magen *hoppas,hoppas*



Jag känner mig bra sugen att krypa ner hos lilla Oliver i sängen nu och bara gooooosa <3
Men jag har i princip gjort det hela dagen sen jag lämnade barnen på dagis :P
Så jag tänkte att jag ska försöka göra lite nytta här i hemmet nu istället,
innan älsklingen och dom stora barnen kommer hem..






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback