Vecka 25

2011-04-23 / 09:26:55 
Nu går vi in i vecka 25,
alltså är dt ungefär 3,5 månader kvar tills bebis är beräknad att komma ut !
Vi närm
a
r oss målet med stormsteg :D



Jag har suttit och grubblat lite på sommaren som också närmar sig, haha är helt överlycklig över dt, men dt känns så underbart skönt faktist ! Jag är en riktig sommar människa så jag kan inte mer än att känna att dt är underbart :)

Men vad jag tror över den här sommaren så kommer dt nog att
bli en av dom bästa sommrarna, kanske den bästa hittils?

Och varför tror jag dt för?
Jo dels för att bebis är beräknad då, ingen av mina tidigare barn är födda på sommaren så jag kan ju faktist ana att pga av denna födsel, att dt kommer bli en av dom bästa sommrarna.

Och dels för att jag och älsklingen kommer att tillbringa sommaren på ett helt annat sätt tillsammans.
Inte en massa party hela tiden, utan vi kommer att göra mer betydligare saker ihop som t ex. resor ihop och tillsammans med barnen.

Om vi blick
ar tillbaks på förra sommaren..
Både j
ag och älsklingen deijtade varandra, men vi va ändå båda singlar om man säger så, och jag var som sagt barnledig varannan helg, och jaa då blir dt lätt party, just när dt är sommartid också.



Men den här sommaren kommer att se helt annorlundare ut, och dt är nånting som jag verkligen ser framemot !
För dt finns inget underbarare än att tillbringa tiden med dom man älskar och göra en massa roligheter tillsammans med dom, dt är livet dt !





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback