Home sweet home

2011-04-04 / 09:59:01 
Nu har vi landat här hemma i vårat nya hem, alltså är jag och älsklingen sambos på riktigt nu !
Helt underbart ju :D 



Bilder på hemmet invändigt kommer senare när vi fått mer ordning :)


Den har iaf allt som min gamla lägenhet inte hade så jag trivs jätte bra och barnen med..
Egen ingång, uteplats, kaklat badrum, klädkammare, öppen planlösning i vardagsrummet, köket och hallen, alltså allt som jag önskat mig i ett hem ! :)

Nu återstår dt bara att få lite mer ordning och framförallt
den här "hem känslan" som kommer efter ett tag..






Kommentarer
Sara - mamma till Emelinda och Birk

Härligt. Hoppas att ni kommer trivas kanoners i er nya lgh :-)



hoppas att det är bra med er och bebben i magen.

2011-04-04  /  21:29:03  /  http://lillafamiljenl.blogg.se/
Anonym

Det är höga hyror där va?

2011-04-06  /  09:03:22 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback