Ett litet liv..

2011-04-11 / 10:32:33 

Det växer ett litet liv i min mage, tanken och känslan är helt otrolig ! :D

Där inne gömmer sig mitt och Donnys barn, och jag längtar, längtar verkligen efter att få träffa den, likaså barnen och Donny så klart

Har suttit och kikat på magbilder från dom tidigare graviditeterna och hittils är det minsta magen om man kollar från samma vecka som jag är i nu, vecka 23. Men den kan ju fortsätta växa på sig och komma ikapp, men man kan ju alltid hoppas att man kanske inte behöver dras med en sån stor mage som jag hade med Gabriel :P


Nu börjar det också bli ordning här i hemmet. Och det är super kul att inreda och fixa och det som är ännu roligare är att jag och Donny har verkligen samma smak på saker och ting så det är ju toppen !

Har laddat med lite bilder som jag tänkte slänga upp sen :)

 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback