SÅ !!!

2010-09-02 / 13:27:48 
Nu kör vi igång igen med bloggandet!!

Tänkte först om jag skulle ha startat om bloggen på nytt men nej vi gör så här istället -  vi blickar framåt o lever i nuet i stället! Har så många fina bilder upplagda som jag vill ha kvar så vi kör vidare helt enkelt!! :)

Nu var dt ju verkligen evigheter sen jag skrev nått här sist o mkt har förändrats o hänt sen dess. Men inget jag tänkte uppdatera nått om för dt skulle ta för alldeles lång tid o dt skulle bli alldeles för mkt för er att läsa, så istället kör vi bara vidare framåt!! :)

Just nu är dt mkt att stå i gällande skolan så den mesta tiden går till dt nu. Men dt går framåt iaf o jag vart klar med Medicinsk Grundkurs igår så nu har jag börjat med kursen Människan socialt o kulturellt. Borde väl fortsätta med dt nu så jag säger tack o hej för mig så länge!

Ville bara göra ett litet inlägg om att bloggen fortfarande lever!! :D



<3 my heart, my soul, my life <3




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback