'glädjespridare'

2010-10-13 / 10:21:44 

Madeleine - mamma, Gabriel sitter på cykeln !
Jag - ok, men dt får han göra
Madeleine - NEJ, för cykeln sover !!

Hahaha ibland slänger hon ur sig så gulliga o ibland konstiga kommentarer <3
Vi hade precis gått upp nu imorse när M påpekade att cykeln sover :)

Och G är ju inne i perioden nu att han snappar upp precis allt man säger, så man får verkligen passa sig för vad man vräker ur sig ibland, och han pratar i meningar - riktigt duktig är han <3

Kan inget mer än att säga att barn är riktiga glädjespridare. Fast dt ibland kan vara ett riktigt krävande "jobb" att uppfostra barn, där tålamod sätts på topp.
Men med ett litet leende från dom så har men helt plötsligt glömt dom påfrestande stunderna...




Många letar efter sin mening med livet men jag har sen långt tillbaka redan funnit den..
och dt är vad mina barn visar o "talar" om för mig varje dag - att vara deras vägledning till dt självständiga livet.. och dt ska jag lyckas med <3













Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback