autumn..

2010-10-01 / 14:53:18 

Höst, höst, höst, kyla, kyla, kyla.. Japp så är dt!!
Inget som stör mig iaf utan dt som är störande är allt klagande från folk, att dt är kallt, att vintern snart är här, usch för hösten osv. Sluta klaga folk, dt blir inte varmare för dt :)

Jag hör själv till dt folk slaget som hatar kyla utan jag föredrar helst väääärme men palla klaga och deppa ner sig för att sommaren är över - ryck upp er folket vett ja!! :D

Hösten är mysig på sitt sätt.


Nu har man tagit av sig mamma-dräkten då efter att ha lämnat barnen hos sin pappa.
Så jag har unnat mig en liten solning, köpt lite gott att äta på men ska åter igen till pluggandet lite innan jag tar helg.



Och vad händer denna fredag sen då.. Jo vist lite kareoke kväll hemma hos en vänn - dt blir nog trevligt !!
Så jag får väl sitta här medans jag pluggar och mjuka upp stämbanden lite :D









Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback