Happy Birthday Gabriel !!

2010-11-11 / 20:51:07 
Ännu ett jätte GRATTIS till lilla hjärtat som vart hela 2 år idag !!
Dt har varit en fullspäckad, händelserik och uppskattad dag,
alltså helt enkelt en toppen dag för G <3

Nu återgår vi till vila för imorgon väntas ännu mer förberedelser inför kalas nr två
som är på lördag :)






Som sagt så har dagen varit tiptop för G bortsett från att han som borde komma ihåg sin sons födelsedag... ej gjorde dt !! Klart man blir förbannad för sånt glömmer man bara inte !!

Tragiskt... Men tur att han inte är så stor än och kan hantera exempelvis såna saker bra, elr tur vet jag väl inte om man kan kalla dt men han
tog dt iaf med en klackspark och dt jag menar är att om han varit några år äldre så kanske han inte hade gjort dt..









Kommentarer
Ronja

GRATTIS; GRATTIS till kära lille Gabriel! <3 Från oss! Tyvärr är jag nog lite i risksonen från att komma idag då jag nyss legat magsjuk i två dagar:( Men vi får mysa till det lite sen...Trisst sånt där, jag hade bli hel galen jag med.



Kram på er!

2010-11-13  /  13:17:57  /  http://mammascharlies.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback