Luciafirande & annat skoj

2010-12-13 / 11:42:44 

Igår åkte granen upp.. tidigt jag vet,
men nästa helg så ska barnen vara hos sin pappa och resten av dagarna som kommer nu innan jul så kommer jag att ha fullt upp med pluggande på dagarna och sen jobb på kvällarna...
 så ja för att jag skulle få vara med och klä granen med barnen så åkte den upp igår :P





Annars har det varit en riktigt mysig Lucia hittils..
Barnen var riktigt taggade imorse när jag väckte dom för att gå ner till dagis och gå luciatåg -
nånting som dom verkligen såg framemot, iaf Gabriel som sjungit för fullt hela morgonen :D

Alla barnen lussade för föräldrarna och sen fikades det lussebullar och pepparkakor !!

Som sagt så var det en liten gosse som verkligen älskade att sjunga och vist fick jag med det på film så tänkte väl slänga upp den senare <3




Åter till pluggandet !!







Kommentarer
Anonym

Vart jobbar du??

Eller är det praktik du har??

2010-12-13  /  17:02:09 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback