Julstämmning..

2010-12-07 / 14:58:01 

Nu är dt riktig julstämmning här i lägenheten.. Hela lägenheten är pyntad och fin, fattas bara granen som ännu inte åkt upp än.. Dt bakas och trixas i köket och barnen är färväntansfulla och frågar ofta efter tomten.. Ja julen är mysig den <3



Och just denna månad på året så pratas dt ju mkt om stressen och då frågar man ju sig själv, är jag stressad?!
JAAAA !!!
MEN inte pga att dt är jul snart utan när dt gäller mina studier..
Inför julen känner jag mig inte ett dugg stressad ( fast jag inte ens har börjat med julklappsköpen, ooopps :O )
Men va faen dt är bara och ta dt som dt kommer, dt blir mysigast och skönast så :)

Men iaf stress stress stress när dt gäller mina studier.. har egentligen inte mkt kvar att göra - en kurs kvar som ska vara klar innan sista december MEN jag vill så gärna bli klar med den mkt tidgare så jag kan ta ledigt tillsammans med barnen och bara njuta och invänta julen..

Men men får se om dt hinns med..









Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback